angielski
|
polski
|
opcje
|
narzut
|
roznica miedzy cena a kosztem wytworzenia |
|
nosnik reklamy
|
nosnik komunikacji czyli medium sluzace transmisji srodkow komunikatu |
|
Orientacja biznesowa przedsiebiorstw
|
przyjecie czegos za cel nadrzedny do realizacji przez przedsiebiorstwo |
|
orientacja marketingowa
|
nowoczesna w ktorej punktem wyjscia i glowna troska firm sa klienci konsumenci i nabywcy a takze ich upodobania i potrzeby |
|
otoczenia marketingowe
|
ogol podmiotow otaczajacych przedsiebiorstwo oddzialujacych na to przedsiebiorstwo w sposob posredni lub bezposredni |
|
permission marketing
|
zgoda na pozwolenie przysylania klientowi infrmacj o produktach i przedsiebirstwie |
|
potencjal rynkowy
|
rzeczywisty popyt na dane swiadczenie |
|
respondent
|
osoba ktorej opinie tworza przedmiot badania w naukach spolecznych |
|
siec marketingowa
|
stanowi m.in firma oraz jej dostawcy,dystrybutorzy i klienci |
|
wolumen rynku
|
suma swiadczen rzeczywiscie sprzedanych |
|